IT'S BACK!

Hejsan hejsan!
Sitter hemma hos syster nu, har hjälpt henne med soffan som dom äntligen har fått. Superfin var den!
Sen kom Sofie hit så kollade vi tre på The Vampire diaries som äntligen har börjar! Ska bli så kul att kolla på alla serier nu i höst. Är ju ett antal jag följer. Det är TVD, Gossip girl, Glee, Greys Anatomy, CSI Miami och One Tree Hill. Jag tror det är alla! Haha. jag vet, jag är värsta nörden. Men det står jag för :P

Kan inte sluta tänka på mina älsklingsskor heller. Jag bara älskar dom! Nu har jag ett svårt val framför mig allstå! Vilka ska jag ha på mig på fredag? Lite hjälp tack! :P

Nej nu ska vi äta mat här.
Vi hörs någon gång i framtiden!


Favoritserien :D Har ni inte sett den! KOLLA PÅ DEN!!!!!




Publicerat: 2011-09-16 Klockan: 17:14:59
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback