JAG ÄR ETT LEVANDE FRÅGETECKEN!

Jag vill inte vara här!
Jag vet inte vart jag vill vara.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Jag har tänkt på en sak.
Jag vet inte hur jag ska formulera mig utan att jag låter dum i huvudet.
Men allt det som har hänt nu får mig att tänka på min pappa.
Om jag mår som jag gör nu. Hur ska ddet då gå när pappa går bort?
Det är bara att inse att pappa kommer nog inte leva så mycket längre.
Men jag hoppas på det! Jag vill att pappa ska leva jättelänge.
Så han får får se mitt bröllop, hinna träffa mina barn.
Vi får hålla tummarna för pappa nu.

Så fort jag tänker på mormor, mamma, mina andra morbröder och alla släktningar så blir jag ledsen.

Vet inte om jag orkar med skolan imorn.
Vet inte om jag har någon lust med att fylla heller.
Fan vad jag bara skriver samma sak.
Jag ber om ursäkt!





Publicerat: 2011-09-20 Klockan: 20:15:45
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback