SITTER I SKOLAN!

Ja då sitter man i skolan och lyssnar på hälso- sjukvårdslagen och massa sånt. Ganska kul faktiskt. Men jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Usch! Men det är inte så långt kvar nu tills jag slutar. Jag slutar tolv, men tåget går inte för än tjugo över ett och det är tråkigt som bara den. Men i stället så kan jag sitta kvar i skolan och skriva klart hemtentan. Så det är en fördel.

Jag är hungrig som bara den, och inga pengar har jag heller så kan inte köpa nått innan jag åker hem. Kan ju alltid hoppas att skolan har skickat in mina papper nu till csn så jag får pengar snart :P

Nej nu är rasten slut.
Hörs senare. Puss Puss


Ge mig grillad mat nu!



Publicerat: 2011-09-08 Klockan: 10:25:02
Kategori: Plugg Kommentarer: (2)

Kommentarer
Postat av: JOZ

sv: Tack :) Jaa, det hoppas ja, eller iaf liknande! Dock kommer den nog bli dyr :/


Publicerad: 2011-09-08 Klockan:16:05:55
Blogg: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: JOZ

sv: Tack! Jaa de tror ja med!!


Publicerad: 2011-09-09 Klockan:15:44:44
Blogg: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback