MÄKI-MEET!

Jaha då har denna helg passerat också!
I fredags blev det lite bilåka och åka lastbil en sväng med Jessika och Tobias. Alltid lika roligt! :) sen hem för skulle ju upp och jobba på lördagen oh det gjorde jag också, sov bara någon timme sen upp vid sex.

Vid fem tiden så kom bästaste Jessika hit och vi + Tobias satte fart mot Brynäs för att möta upp syster och Robert, sen brände vi av till Sandviken där den var Mäki-meet, alltså en träff till minne av av Mäki! Det var fint och roligt att så många kom, mycket folk och många bilar.

På kvällen blev det bara bilåka, jag, Jessika och Linus åkte, sen lite senare så fick Danne en provtur i vrålåket ;)

Kom väl hem vid halv fem på morgonen, lagom trött, nästan vaken ett dygn!

Nej nu ska jag väcka Jessika som ligger och sover på soffan.

Hoppas att alla hade en lika rolig helg som jag haft!

Hörs!





Publicerat: 2012-04-22 Klockan: 14:39:03
Kategori: Bilar Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: jessika

haha joru :P saknar dej redan .. :/


Publicerad: 2012-04-24 Klockan:19:43:50
Blogg: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback