MY NEW FUCKING LOVE !!

Igår satt jag i en bil i närmare 70mil tror jag :P Min och Tobias roadtrip var för att jag skulle köpa en bil, så första svängen vi gjorde som var till Bålsta, den bilen var inget att ha! Så vi styrde hemåt igen. Vi käkade lite och jag kikade på några avsnitt av dh :) sen så fick jag tag på en kille som hade en annan bil som jag prompt ville ha. Så vid kvart i nio så drog jag och Tobias till Stockholm!

Så nu har jag köpt min första bil. Och det blev en 945 lättrycks turbo 96a. Jag är så väldigt nöjd! Så idag har jag stått och tvättat och putsat my new love ;) haha.

Just nu sitter jag hemma hos mamma och ska äta tacos! Mums!
Efter de ska jag göra mig iordning för sen bär det av hem till bästa Tidsjö så ska de fördrickas lite där, sen drar vi till Brynäs på klassfest!! :D

Nej nu ska jag käka mat.
Ha de så kul allesammans, för det ska jag ha iaf :P

Bjuder på en bild av mitt nya vrålåk :)





Publicerat: 2012-01-28 Klockan: 17:00:30
Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback