HATAR DÅLIGA BESKED!

Tja tja!

Som rubriken säger så ringde sjukhuset idag och sa att alla prover inte var som dom skulle.. Så får väl se hur det blir nu!

Var ju som sagt i skolan idag, och om jag ska vara helt ärlig lyssnade jag knappt nått :P Men jag var inte ensam om de :P Haha. Lärarn stod och babblade och alla vi elever satt och pratade om allt annat :P
Fick en liten sneak peak på vad vi har att vänta oss om ett tag i skolan, fick se på "armen" där vi ska öva på att ta venprov, längtar tills dess :)

Efter skolan så gick jag och Sofie och fikade. Super gott.
Sen bar det hem och laga hemmagjord pizza. Supergod var den. Jag och Tobbias har blivit grymma på att laga mat nu :P Hehe. Sen drog vi iväg och handlade lite.
Hann bara kliva innanför dörren så ringde mamma och sa att vi skulle komma till Honda för det var "öppethus". Så jag och Tobias for dit med en jäkla fart. Vart ju störtförälskad i bilen som mamma och Pär kanske ska köpa :) Lämna in gammel Hondan som är från 08 till en sprillans. Ja tack :D Fränt ju med lysande instegslister och kjolar och en massa fräna grejer. Jag vill ha! :D

Nej nu ska jag kika på efterlyst!
Höres alla!




Fast mamma var sugen på en röd och definitivt inte en vit och inte automat.




Publicerat: 2012-03-14 Klockan: 20:33:24
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback