HELL FUCKING YEAH!

Ja jag vet att jag inte har bloggat på bra länge.
Har gjort ganska mycket nu på senaste tiden faktiskt :)
Förra veckan på Onsdagen så var jag med klassen på Alborgen, och jävlar så kul det var! Tro det eller ej så vann faktiskt mitt lag ;) haha
På Torsdagen så träffade jag Tanja och hennes karl, vilket var superskoj eftersom jag inte har träffat henne p åsjukt länge. Sen ringde Jimmy och frågade om jag ville dricka, och det tackar man väl inte nej till :P Haha.
Så skyndade mig hem och duschade, fönade håret, valde kläder, sminkade mig och fixade håret på 20 min. Nytt rekord?
Blev upphämtad och drog hem till Anna, Jimmys syster där även Nicklas var. Lite senare så kom Edwall och Joel sen drog vi till hjärtekrossaren. Lyckad kväll? :P

Fredagen blev en lugn dag bara med grillningen med Tanja och en massa andra människor och en massa mys!
Lördagen, då blev det church street och sen bio, Safe House, den var värd pengarna. Efter de hämtade vi upp Tanja och hennes karl så åkte vi lite bil :)
Verkligen lyckad helg!

Denna vecka har bestått av hittills skola i Tisdag då vi provade en massa mat ocj kollade på mamma mia.
Imorgon blir det skola och skynda mig vidare till sjukhuset och ta några prover :)

Nej nu ska jag fortsätta att kika på bb :D Hörs!

image description
Bästa pärlan! :D




Publicerat: 2012-03-07 Klockan: 16:52:28
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback