SJUKHUS = EN MASSA PROVER!

Nej men tjenare igen, tror jag har hittat tillbaka till bloggen igen :P
Ska försöka blogga oftare, och vara lika aktiv som förr :)

Började morgonen med att jag försov mig och vaknade av att Sofie ringde mig, sedan fick jag ett oroväckande sms som fick mig att flyga upp ur sängen, så visdade det sig 5 min senare att Sofie hade tagit fel på veckorna bara :P Skyndade mig och insåg att jag skulle missa tåget. Fyfan vilken tur att man har bil! Så jag hämtade upp Sofie vid tågstation och brände iväg till skolan.
Ganska värdelös dag i skolan må jag säga.

Fick lov att åka tidigare från skolan för jag skulle till sjukhuset.
Väl på sjukhuset fick jag ta en massa prover bland annat blodprover. Så får vänta och se nu om dom hittar något. Kan ju alltid hoppas på att inget är fel iaf :)

Efter sjukhuset åkte jag hem till mamma en snabbis sen brände jag iväg och hämtade Sofie så åkte vi till köpis en sväng, det enda jag kom hem med var tre påsar med alkohol, men det räckte för mig ;) haha

Nu sitter jag och väntar på att Marcus ska höra av sig så ska jag köra ett flyttlass åt han till Alfta. Jävlar vilket äventyr! :P

Nej nu ska jag fortsätta att kika på bb :D

Hörs! :D

Ikväll ska pärlan verkligen rastas :D





Publicerat: 2012-03-08 Klockan: 23:13:21
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback