TATUERING?!

Var i Gävle idag på komvux som om växling. Skönt att man slapp åka till Ockelbo :)

Idag fick vi prova på att sätta kateter. Var ju inte så verklighetstroget men det var väldigt roligt!

Sen var vi på fonus också, det var verkligen intressant, det fick mig att näsan vilja bli begravningsentreprenör. :P

Syrran kom ner på stan och lunchade med mig. Så hade hon med sig söta Elvira :)

Efter skolan gick jag och syrran och mötte Mikaela :) så vi tog oss en fika. Träffade även Jimmy på stan en sväng. Han satt och tatuerade sig, kommer bli fett snygg!!
Blev själv så jävla sugen på att tatuera mig!

Hann inte mer än kliva innanför dörren så kom Jimmy över på besök :) satt här och pratade en massa :) tänk om alla hade en Jimmy. Fan vad alla skulle vara glada då :D

Nej nu ska jag kolla på biggan!
Hörs!

Slänger in en bild på syrran och Elvira från idag :) Lill sötisen har ju börjat dregla nu, så otroligt söt! :)






Publicerat: 2012-03-20 Klockan: 22:47:42
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback