TACOS & BILÅKA! KAN INTE BLI EN BÄTTRE KVÄLL!

Så då har man precis kommit hem från jobbet. Kom hem lagom tills Tobias kom hem :)
Ikväll blir det hem till mammi och äta Tacos med dom. Mums det ska bli så gott så! Hoppas det finns gucamole :)
Men känner jag mamma rätt så finns det ett stort lass på bordet när jag kommer dit. Hihi.

Senare ikväll så antar jag att det blir ut och åka lite bil. Ska bli så skoj så.

Nej nu ska jag gå och pussa lite på älsklingen min. Har ju inte sett han på hela dagen :P

Hade bra så hörs vi senare!

Fast det ska vara mjuka bröd. Det går ju inte att äta i hårtbröd eller :P Haha





Publicerat: 2011-04-29 Klockan: 15:49:39
Kategori: Blandat skit Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback