DRA ÅT FUCKING HELVETE!

Jag fattar inte? När man mår bra och livet är nästan på topp, så ska folk heka tiden tracka på en att man ser ut att man mår dåligt och att man ska prata, Men fatta jag mådde bra och behövde inte prata då!
Men nu när hela mitt liv är upp och ner och man väl försöker och vill prata, då finns det ingen, verkligen ingen!
Det är så iriterande! Men det är bra för nu vet jag vilka och vilka jag kan prata med och inte.
Nu är jag bara så jävla less på skitstaden Gävle! Ta mig bara här ifrån typ nu! Helst nyss!

Jag försökte ringa en såklallad "vän" igår för de hände en fruktansvärd sak, eller ja det var hemskt för mig och jag fick tillbaka, jag orkar inte prata. Ring ... eller ... ist! Hur fan kan man skriva en sån sak?!
Ja ni fattar nog inget nu, men jag kan ju alltid hoppas på att denna person läser detta och inser att jag inte ljög igår när jag ringde igår!

Jag blir bara så ledsen! Jag känner min så jävla förnedrad!
Men skit samma, vem fan bryr sig? Jo INGEN!!!

Sen hatar jag folk som skriver kommentarer och inte kan skriva vem det är?
Men jag kan ju anta vem det är! Svartsjuk? HAHA jag skrattar som bara den horiditoer!

Hejdå hejdå!
Pallar inge mer nu!
Ha de gött!

image description
Fittjävlar!




Publicerat: 2011-12-06 Klockan: 14:02:20
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback