FY SATAN VILKA UNDERBARA DAGAR!

Ja då ska vi se vart jag ska börja någonstans att skriva då :P
Jo börjar väl med att syrran och jag åkte hem till Jimmy i Skutskär i Tisdag. Hade superkul. Kolla på en film som hette Megamind har jag för mig. Den var faktiskt rätt bra lär jag ju säga :P Även fast den var animerad och inte tecknad. ( Internskämt ) Haha. Vi skrattade och hade väldigt roligt. Pratade väldigt mycket om Jimmys framtida kök och om hans nya högtalare. :P Haha. Det var i alla fall en riktig trevlig kväll! Måste göras om snart!

I Onsdags så lekte jag med Tanja. Åkte hem till henne och pratade lite om allt möjligt, sen så tog vi hennes hund Elsa och åkte till Alderholmen och badade Elsa lite. Vi hade oss en riktig trevlig sittisajing :) Sen drog vi tillbaka hem till henne där vi försökte skriva en matlista med det gick inte så bra :P Haha.
Senare på kvällen så hämtade jag upp äslkling så åkte vi ner på stan för där var det ju Sommarkväll. Lyssnade på Nicke Borg. Han sög ju ganska totalt kan jag ju säga :P
Efter de magplasket så åkte jag och älskling iväg för att äta och hämta syrran.
Det var en också en trevlig kväll.

Idag då, jo då har jag varit i garget och polerat och waxat älsklings bil, så nu jävlar är den röd :P

Nej nu måste jag göra mig i ordning. Ska nämligen ner på stan och möta syrran och hennes karl så ska vi gå på bio.
Det blir Transformers 3 i 3D. Ska bli så jävla kul!

Nej vi får höras senare så kanjag berätta vad jag tyckte om filmen!
Hare gött!





Publicerat: 2011-07-07 Klockan: 17:15:45
Kategori: Plugg Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback