KNAAAAS!

Åkte till Södefors för att hälsa på pappa, men jag och syrran hittade inte han så då träffade vi kusin Becca och några till tjejer. Efter det så åkte jag och syrran till min andra kusins jobb i Tierp så vi träffade henne och pratade lite grann. Alltid trevlig att träffa kusinerna, är ju inte lika ofta nu som förr.

Efter Tierp så bar det va till svärfäräldrarna för att äta mat. Det blev Tacos och efter det så blev det tårta, eftersom Tobias morfar fyllde år.

Sen blev klockan mycket så vi åkte ut på en gång med bilen, det var väl inte speciellt mycket folk ute med det var kul ändå. Blev en rätt tidig kväll igår så gick i skaplig tid idag.
Så idag ska jag snart åka hem till mamma och äta mat där, så är mormor där, henne har jag inte träffat på jättelänge. Så det ska bli superkul lär jag ju säga. Så kommer Amanda och Robert också. Synd att inte min sötnöt ska med, men han är ju ute i garaget och pillar med sina bilar. :P

Nej nu ska jag kolla på ett avsnitt av Greys, sen göra min i ordning.

Hörs senare.
Bye Bye!


Bästa gänget! Fattas bara söt Elin! :)




Publicerat: 2011-05-14 Klockan: 13:08:14
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback