TJOLAHOPP!

Nej men tjenare!

var till Ica igår och hämtade mitt efterlängtade paket i alla fall. Tänkte jag skulle knäppa kort på allt och lägga upp allt här på bloggen. Är verkligen supernöjd över det jag fick hem!

Just nu sitter jag hemma, bredvid mig har jag knasbollen Sofie som frågar vad jag gör hela tiden. Clara vad gör du? Jag brer min macka. Clara vad gör du? Ja, jag äter min mackan. Clara vad gör du? Jag bloggar! gud vad nyfiken du är Sofie! Haha. Var bara tvungen att skriva de där!

Ja idag ska jag väl plugga lite, jag har nämligen 77sidor som jag ska läsa tills på Tisdag. Måste ju vara redo med allt tills vi ska till sjukhuset och göra lite övningar. Ska bli skoj!

Nej nu ska jag hjälpa Sofie med matten. Hon undrar vad 7/3 är! Haha

Hade bra!


Jag dör när jag ser denna bild!




Publicerat: 2011-09-15 Klockan: 12:32:22
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback