LÄKAGE UTAN DESS LIKE!

Nej men hallådär alla trötta och glada :D
Lektionen idag blev faktiskt jävligt intressant då våran lärare slutade prata och diabetessjuksköterskan började prata :) har nog aldrig antecknat så mycket som jag har gjort idag på hela min livstid :P

Efter skolan hann jag bara inte mer än innanför dörren så satte jag mig i bilen och åkte till köpis för att träffa mamma, Amanda, Lisa och lilla Elvira :) alltid lila mysigt. När jag skulle åka hem så märker jag att jag inte har nå bromsar, så fort som fan in på ok och kika. Kom fram till att det var ett rör som hade gått av bara. Så fick ringa till Tobias så fick han komma. Men kon fram till att jag inte ville att bilen min skulle stå där över natten så körde den till garaget. Så imorgon blir det att fixa.

Ville åka till Jessika idag också! Men såg det ut som att jag hade en bil då? Nej! Lite små typiskt. Men får ta det någon annan dag helt enkelt :)

Nej nu ska jag kolla på biggan :) hörs!
Puss puss

Sovgott allesammans!





Publicerat: 2012-03-15 Klockan: 22:29:44
Kategori: Blandat skit Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback