TATUERING + HOCKEY

Ja precis som rubriken lyder så har jag tatuerat mig idag, min första och jag är så nöjd! Tack Fredrik! :)
Tänkte jag skulle lägga upp en bild, men just nu är det så rött och svullet, men kanske lägger upp en bild senare idag eller imorgon :)

Just nu sitter jag och kikar på hockey! Säger bara: heja Brynäs!

Idag har vi i klassen varit på studiebesök på Hjälpmedel Sam i Gävle/Valbo. Det var faktiskt intressan. Jag ar legat under ett täcke som vägde 8kg, det var kedjor som var insydda i täcket, skit fränt. Sen har jag legat under ett bolltäcke, det var typ samma bollar som finns i bollhav :P Superskönt var de, och dom täckerna är till för människor som har adhd och liknande :)

Nej nu måste jag kika vidare på hockeyn! :D

HEJA BRYNÄS! :D

image description

Bjussar på den ja!





Publicerat: 2012-03-28 Klockan: 20:00:28
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: jessika

määäh ja :D la ju upp värsta fuck you bilden för tänkte att då ringer du väl men näää :O hahah :D

bild på tatooooon!


Publicerad: 2012-03-28 Klockan:20:34:24
Blogg: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback