JAG SAKNAR DIG!

Nu ska jag äntligen gå och lägga mig! Ska bli så skönt! Jag är så trött, både min kropp och mitt huvud är så trötta!

Har varit en fantastisk dag, men samtidigt en absolut värdelös dag!

Var ner på stan och träffade Sofie en snabbis vid nio tiden, innan det tog jag mig en promenad på Brynäs! Härligt som fan!

Kollade nyss på en film som jag har länge velat sett, och grym var den! Rekommenderar den verkligen! Final destination 5! Fett jävla awesome!

Nej nu måste jag sova om jag ska orka upp till skolan imorgon!
Godnatt och sovgott alla! Dröm sött för det ska jag göra i alla fall!

Finns vissa jag saknar mer än andra måste jag säga! Ni vet vilka ni är! :D

image description
Saknar, saknar inte, saknar, saknar inte!





Publicerat: 2011-12-13 Klockan: 00:56:48
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback