JÄVLA HORGREJER! SKJUT MIG!

Jag är så fruktansvärt jävla irriterad så det finns inte!
vad fan ska folk ha telefoner för när dom inte kan använda dom? Kan inte svara eller skriva tillbaka alls!
Jag är bra jävla less på de nu!
Nu sätter jag ner foten min!
Nu får det vara nog. Och det är det också!

Jag vill skriva hur mycket som helst men jag vet inte ens vart jag ska börja någonstans!
Jag blir bara så frustrerad, så arg och ledsen! Om du ändå bara kunde förstå och inse!
Jag tycker det är så synd för du är en så bra människa!
Men nu har Clara tröttnat ordentligt!
Jag kanske skulle kanske ha lyssnat på alla, på det alla sa!
Men som sagt, det är väl ingen som har sagt att jag är smart heller!

Men som jag alltid säger: Lif's a bitch!
Jävla horgrejer!


Ja tack! Skjut mig!




Publicerat: 2011-12-20 Klockan: 19:19:09
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback