KROGEN + KÖPIS = KAN FAN INTE BLI BÄTTRE!

Jajamensan, det blev krogen igår :P
Satt och drack i Sätra igår sen vid elva så rörde jag mig ner på stan och mötte upp Becca, Åsa och Fillan.
Hade det väldigt roligt igår kväll. Kände att det var jag värd, värd en kväll på krogen :P

Idag så åkte jag till Köpis och träffa syster Veronica och hennes unge Louise. Hade jättetrevligt. Blev bjuden på mat sen så satt vi i en timme och kikade på en massa folk och vi skrattade som bara den :P
Sen gick vi 20m och satte vi oss och fikade på Waynes och fortsatte kika och prata.
Så nu sitter vi allstå Veronica ( min stora syster ), Louise, robert och Amanda hemma hos Amanda och fika :) Och lilla Elvira är här också :)

Får väl se vad som händer ikväll då :) Vill dricka idag igen men får väl se vad som händer och sker :P

Nej nu ska jag vara social med alla här :)

Ha de bra hej!


Syster Amanda till vänster och min syster Veronica till höger, Veronicas son Philip :)




Publicerat: 2011-12-17 Klockan: 19:39:55
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback