MIN KÄRA CRAPPHONE!

Kom nyss hem, var ut till köpis till telia och lämnade in min telefon. Som tur så hade jag försäkring på den :P
Fick en lånetelefon av dom, någon jävla nokia, går knappt skriva sms på den för den har så jävla små knappar :P Haha, eller så kanske det är jag som har stora fingrar? :P

När jag tog upp telefonen och visade de två tjejer som jobbade inne på Telia, dom blev typ helt chockade, ena tjejen sa: Det här är ju helt fascinerande, jag har aldrig sett något liknande. Att telefonen är så demolerad men glaset är helt, det är helt ofartbart!
Och jag håller med henne, helt sjukt lär jag säga :P

Tog några bilder med min superbraiga cam på datorn. Se och njut av en trasig CRAPPHONE :P


Skruvarna som håller fast baksidan har gått av.

Hålet är inte ens runt, en aning ram sne

En mer aning sne. Haha





Publicerat: 2011-12-11 Klockan: 18:11:04
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback