MITT LIV SUGER!

Ja som sagt, mitt fucking jävla liv suger!

image description
Saknar gamla tiderna! Då allat var bra, då pappa var frisk, då min morbror Eino levde, då min syster inte skulle kunna dö för att hon skulle föda barn, då jag visste vilka som var mina vänner och vart jag hade dom någonstans, då jag visste vilka som ställde upp och vilka som inte!
Jag saknar att mina såkallade vänner litar på mig, tror att jag ljuger om saker som ingen människa bör uppleva, som inte bör hända! Nej men jag hittade bara på det! Jag var allvarligt tvungen att skicka en bild för att DU skulle tro på mig! Har jag varit vän med dig? Har jag nästan sett dig som min bror, har jag sett upp till dig? Har jag ställt upp för dig alltr jag har kunnat?

FUCK THIS!




Publicerat: 2011-12-11 Klockan: 13:16:08
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback