FY FAN VILKEN HÄRLIG DAG!

Tjollahopp!
Var ner på stan idag och träffade mamma. Vi gick och käkade lunch på söderhielmska gården. Jättegod mat för övrigt. Efter det gick vi på stan ett litet tag och kikade. Hittade lite fina saker. Ska knäppa kort imorgon så ska ni få se :) Sen så skjutsade jag mamma till jobbet, sen så bar det iväg till Valbo och hämta syster. Vi gick några ärenden först, sen träffade vi Therese så gick vi till Java och tog oss en en fika. Eller jag rättare sagt tog en fika och syrran och Therese tog mat. Supergott var det!
Sen så följde jag och syrran med Therese till Brynäs där vi tittade på en lägenhet åt henne. Den var verkligen fin må jag säga.
Efter jag hade lämnat av Therese hemma så åkte jag och syrran till Lindholms möbler och kikade på soffor, sängar och allt möjligt. Kan ju säga att jag har nog legat i världens skönaste säng i alla fall. Den vill jag ha! Där inne på Lindholms möbler spenderade vi oss ungefär en och en halvtimme av vårat liv.

Sen blev det Valbo igen, där jag fick jag åt jordgubbar och mådde bara allmänt bra.
Tänk vad gott det är med jordgubbar ibland.

Sedan åkte jag hem runt halv tolv. Lagom hemma i tid till älsklingen kom hem fårn jobbet. Så nu ska jag mysa med honom en stund sen så blir det sängen för våran del!

Vi hörs i morgon alla glada!
Godnatt och sovgott. Dröm sött!


Jag och mina fina syster! Som för övrigt är gravid! Jag ska bli moster! :D





Publicerat: 2011-06-14 Klockan: 01:00:53
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback