Rolig kväll!

Det blev en riktigt trevlig kväll igår :)
Åkte till Max och käkade först.
Sen åkte jag, Amanda och Robert hem till dom i Valbo igen så dom kunde pilla lite till med sina datorer.
Sen runt tio bar det av till Gävle igen.

Det var jag som blev chaufför igår.
Alltid lika roligt att köra tycker jag.
Det såg ut som om Robert tyckte det var skönt att sitta ibak också, så det var jättekul :)

Kom hem runt fyra tror jag den var på natten.
Somnade inte för än fem på morgonen.
Har ju så ont i ryggen så jag kunnde ju inte ligga på ena sida.
Så Tobias var så snäll så vi bytte plats i sängen och då gick det inte fort för än jag somnade.

Sov rätt länge idag.
Skönt som bara den.
Snart bär det nog iväg till Elin och Thommys nya garage.
Har inte sett det än, så det ska bli superkul.

Nej nu måste jag göra mig i ordning.

Hörs senare.

PussiliPuss.


Vill ha sommar nu!!!




Publicerat: 2011-03-26 Klockan: 15:56:38
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback