Trevligt sällskap!

Klev upp rätt skaplig tid idag. :P

Jag och Tobias åkte runt till lite olika affärer för att köpa lite saker. ( Inte för att det blev så mycket )
Precis när jag och Tobias hade parkerat för att gå in i ena affären så flög det förbi en gammal äcklig ford som absolut skulle köra en den jättestora vattenpölen, när han väl hade kört igenom den så dog bilen, ut ur bilen kommer det en risig kille med skinväst, och frugan såg ju ut därefter hon också.
Vi tänkte inge mer på det just då.
Vi går in och dom efter.
Snubben tar upp sin mobil och ringer någon, och har gormar i den där jävla telefonen så det eka i hela byggnaden.
Jag och Tobias blev lite putt, så vi gick en bit där ifrån för att slipa höra han skrika: Jag kommer och köper din bil ja!
Tror ni inte att dom följer efter hela tiden, vart vi än gick.
Irriterad som bara den.
Dom ställde sig till och med sig efter oss i kassen. ( Vi sprang till kassan för att dom inte skulle hinna efter oss )

Nog om det!

Elin och Thommy kom och hälsade på oss lite senare, så dom äntligen fick se vilken litet och mysigt krypin vi bor i. ( Hoppas vi flyttar snart! Hatar att bo här! )
När dom var här så bestämde vi oss för att käka Tacos.
Så far och handlade Tacos för över 300 kr.
Åkte hem till Elin och Thommy och lagade i ordning det.
Åh herre min skapare vad gott det var.

Efter maten så blev det blocket och kika bilar, känner att jag vill ha en bil nu!
Hittade en rosa golf 3:a billigt som jag ville ha. ( inte den på bilden! )
Fixade pengar och allt, skulle åka ner på söndagen och kika på den, då visar det sig att det är en spricka i fram rutan som inte skulle gå igenom besiktningen. Eftersom jag inte har sådan stor inkomst så skulle jag inte ha råd med att byta den :( Så jävla tråkigt. Blev faktiskt ledsen!

Jaja det är bara att ta nya tag.

Jag fick i alla fall åka isväg/grusväg med en Golf 3:a med isdäck i natt. Så fruktansvärt roligt. Då blev jag lite gladare i alla fall.
Kan jag bli det jag vill så är det att bli rallyförare eller kartläsare. För det är så kul!

Nej nu ska jag sova!
Godnatt!


Den där hade inte suttit fel att haft! ;)






Publicerat: 2011-03-06 Klockan: 02:47:00
Kategori: Bilar Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback