KAN INTE INTE HITTA PÅ NÅGON RUBRIK!

Det blev Söderhamn och cruising i Lördags i alla fall. Hade trevligt där borta, det är en mysig stad tycker jag :)
Det var jag, älskling, Amanda, Robert och Gabriella.
Vi åkte väl hem från Söderhamn vid halv evla tiden tor jag.
Då åkte vi hem till Robin där samma karlar satt och drack igen, fast den här gången var Björn också med :P
Vi alla kom fram till att vi skulle åka lite på stan så jag fick köra Björns V70 med Gabriella, Danne och Björn i. Och Elin fick köra Thommys Audi med Thommy och Robin i.
Min älskling åkte hem för han var så trött han.
Den bar det av. Vi åkte runt runt hur länge som helst. Alla raggade brudar och Danne skriker Sune! Haha jag dör!
När klockan var halv fyra så bestämde vi oss alla att det var efterfest hos Robin och sp blev det. Jag parkerade V70:n och gick raka vägen in och tog mig en grogg. Ååh så gott det var! Sen så kom Max och Sanna och gjorde oss sällskap. När klockan var halv tio på morgonen så sa vi godnatt.

Sen Söndagen tror jag inte att jag gjorde så mycket. Typ åkte och handlade och var med bästa Tobias.

Så vad ska man göra idag då? :) Det visar sig :)


Fin bilen vi åkte till Söderhamn med!




Publicerat: 2011-05-23 Klockan: 12:33:52
Kategori: Bilar & Fest! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback