FETT DÅLIG DAG!

Har i alla fall klarat av lite av det som ska göras idag, känns ganska bra.
Började med att jag inte ville göra nått, hade redan gett upp hoppet innan jag ens hade börjat. I SUCK!
Men jag känner fortfarande att jag inte vill göra nått jövla prov. Jag kan inte skiten, och frågan är om jag ens vill kunna det? Jo ibland vill jag, ibland inte. Lite kluven sådär.

Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tror jag nyss somnade på bordet i en hundradels sekund, och det var så skönt... tills Sofie skrämde mig. Inge kul :P Eller jo kanske lite :P Haha.

Jag har ingen aning vad jag ska skriva om, det var Sofie som sa att jag skulle blogga, baraför att hon skulle göra de :P

Nej nu ska vi fortsätta med pluggandet.
Hoppas ni alla har en kanonbra dag, och inte en dålig dag som jag! :D




Publicerat: 2011-09-26 Klockan: 16:36:34
Kategori: Plugg Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback