VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN ER?

Sofie har precis åkt hem. Och jag känner mig redan ensam. Som tur är så kommer älskling hem snart. Så då behöver jag inte vara ensam nå mer.

Jag önskar att alla hade en vän som Sofie. Utan henne och min älskling vet jag inte vart jag skulle ta vägen.
Dom betyder allt för mig. Såklart att min mamma, pappa, syskon, mormor, kusiner, ja hela släkten betyder allt för mig. Önska bara att jag kunde beskriva med ord hur mycket dom betyder. Men det finns inga sånna stora ord som räcker till.

Nej nu ska jag kolla på ett avsnitt så går tiden fortare.




Publicerat: 2011-09-19 Klockan: 23:17:01
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback