JÄVLA FITTHORER!

Hej alla!

Jag vet jag har inte bloggat på länge, men ska försöka bli lite bättre på de :) men det har man ju inte sagt förut :P
Kan dra lite snabbt vad jag har gjort på sistone, förförförra helgen så drog vi ut ett gäng i skogen och grillade och hade mys. Förförra helgen kommer jag inte ihåg, men gjorde säkert nå skit skoj. Har för mig att jag drack någon dag :P Nu helgen som var så har jag varit ute i garaget och fixat och donat med pärlan, har ätit skit god mat, tror jag,m har varit förkyd är ja jag är fortfarande de så jag har inte känt nå smak! Kanske suger hur mycket som helst!
I lördags så blev det att dra hem till Danne och festa där, hade faktiskt rätt skoj under alla omständigheter!

Har varit med bästaste Jessika också ganska mycket, måste ju ta vara p åalla tillfällen då hon inte bor här i Gävle :(

Just ja, jag har praktik nu också. Är på ett jättebra ställe, trivs hur bra som helst.

Från det roliga till det tråkiga. Igår när Tobias kom hem från jobbet så frågade han mig varför mitt tanklock låg under bilen här hemma på parkeringe? Sprang ut och  hoppa in i bilen och insåg att någon JÄVEL har slangat ur bensin! Som tur så fick dom inte mer än 30liter! Jävla horungar! Tänk att man inte får ha nått i fred!

Nej nu ska jag äta och hämta syster så bär det av till sjukhuset och sen praktiken!

Slänger in en bild p tatueringen lite senare :)
Hejdå!

image description

Syster och Elvira!





Publicerat: 2012-04-11 Klockan: 11:48:38
Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: jessika

men hörru vilka svin :( jag som ville ha hit er i helgen på lite filmmys ! puss :*


Publicerad: 2012-04-11 Klockan:15:04:53
Blogg: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback