ÄLSKAD OCH SAKNAD!

Åkte till Söderfors igår med Tobias. Vi var och tände ljus på min morbrors grav.
Tänk att det redan har gått 6månader. Det är helt sjukt vad tiden går fort. Saknaden är fortfarande lika stor hos oss alla. Vi alla tänker på Eino varje dag som går. Tänk om man kunde spola tillbaka tiden så att han levde igen. Så man slapp se mamma, mormor Jonathan och alla så ledsan. Det tär på en att se alla så..
Usch det har hänt alldeles för mycket nu i slutet på mitt liv att man knappt orkar med de ibland.
Men jag brukar tänka att det finns människor som har det så mycket värre än mig!

Ja annars igår så var det bara en mysdag. Åt morötter och dip, så jävla gott :D Så kikade jag självklart på biggan :)

Idag har jag lagat mat och pluggat. Äntligen klar med pluggandet för idag! Så skönt!

Imorgon ska vi till Komvux här i Gävle och öva på lite saker, så ska vi till Fonus också.

Nej nu ska jag försöka hitta på nå kul. Någon som har några förslag? :P


Fina älskade morbror Eino!


Tände ljus!


Saknar dig!




Publicerat: 2012-03-19 Klockan: 20:05:39
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback