FUCK THIS FUCKING SHIT!

Jag vet jag har inte skrivit på as länge!
Har hänt ganska mycket sen sist, kanske inte tar allt i ordning.
Var på bilträff i Barkarby. Skit häftigt var de. Sista april har varit också. Jag har blivit gudmor åt älskade Elvira också, med andra ord så har det varit dop. Det har varit ganska mycket festande. Det var cruising i lördags. Sist men absolut inte minst så har det tagit slut mellan mig och Tobias. Efter 4år...
Har inte haft någon telefon sen i lördags heller. Den är inne på lagning nu, eller ja jag får en ny..
Nej nu orkar jag inte skriva nå mer! Hörs!




Publicerat: 2012-05-16 Klockan: 12:11:02
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Ja, visst är de fina! :)


Publicerad: 2012-05-16 Klockan:13:21:11
Blogg: http://milvisdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback