I'M ALIVE!

Tja tja :D

Vaknade 05,10 imorse och var pigg solen lysde mig rätt i ansiktet :P
Skjutsade mamma till jobbet vid åtta sen bar det av till skolan där läraren sa att vi skulle ta med oss en varsin kudde till lektionen :P Vi pratade om sömn i typ 1 timme sen hade vi lunch i 1 timme sen så använde vi kuddarna, vi la oss skönt och slappnade av och tog oss typ en powernap. Haha. :P
Efter skolan så åkte jag hem till Jesper och lekte med honom ett litet tag. Väldigt roligt var de :)
Men undra vad man ska göra resten av kvällen då :) Nått hittar jag väl på :)
Har bara två dagar kvar i skolan också, fett skönt! Imorgon sen nästa torsdag, så har verkligen långedigt där emellan. Så nästa torsdag har vi avslutning då vi ska käka smörgåstårta och dricka gott i skolan, sen bär det av till en klasskompis sommarstuga och fortsätter kvällen där med grillning och femkamp och lite alkohol. Fy satan så roligt det kommer bli! Längar som bara den :)
Nej nu ska jag ta mitt arlse ifrån datorn :)
Hejdå mina vänner :D




Publicerat: 2012-05-23 Klockan: 19:09:39
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback