SHOPPA ÄR ALLTID KUL!

Tjoho alla söta :)

Gårdagen spenderades i skolan först sen ut och gick 4,2km med Sofie, skönt som bara den :) Sen åkte jag med mamma till Köpis och kikade lite. :)
Senare på kvällen så hämtade jag låtsaspappa som hade varit ute på lite festligheter :)
Efter de brände de av och hämta syster vars pacemaker hade tjutit så det var bara att åka till akuten och sen så fick hon ligga kvar över natten! Tur att det inte var något allvarligt. Skulle aldrig klara av att leva om syster dog!Usch!
Idag har jag legat i solen i 1,5timmar och pratat i telefon samtidigt, roligt som bara den :) Alltid lika roligt att prata med denna prick :D Gick in och märkte att jag hade fått färg och fått märken efter bikinin, synd bara att jag hade helt fel bikini på mig, fuuult! :P
Efter de så blev det köpis igen fast denna gång med låtsaspappa min, köpte lite grejer, om jag kommer ihåg så tar jag kort på de :) Det blev iaf ett par jeans, shorts, linne, t-shirt, ilägg till hälarna i skorna och rosa tights, tror det var allt :P
Nu väntar jag på syster så vi ska åka till Söderfors och vattna pappas blommor :)
Sen får vi se vad kvällen bjuder på :)
Fan kan inte lägga in nå bilder, blir tooookig!! Kan inte göra tomma rader mellan meningarna heller! Fuck de här!
Hörs!




Publicerat: 2012-05-25 Klockan: 18:02:31
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback