FUCK THIS SHIT!!

Ja jävlar :P
Det blev en trevlig kväll igår faktiskt :P
Började med att jag och Sofie åkte till Söderfors för att hämta Becca.
Allt blev lite sent. Hem fort till mig och göra oss i ordning sen ta bilen hem till Elin. Hemma hos henne satt också Frida och Madde. Trevliga tjejer de.
Vi satt hemma hos Elin ett litet tag, sen bar det av hem till Danne och Putte för att dricka lite mer och så blev det kan jag lova.
Efter de så åkte vi ner till Heartan och gick och dansade och hade det skit skoj. Träffade en massa gammalt folk.
Jag vet inte om jag ska skriva så mycket mer, för ärligt talat så har jag vissa svårigheter att komma ihåg allt vad jag gjorde igår. :P Haha.

Fick två supertråkiga samtal igår också. Ett när jag precis kom till Söderfors. Då var det min äldsta syster Veronica som ringde och sa att hon höll på att köra pappa till akuten i Tierp för han mådde inga bra. ( För er som inte vet så har min pappa fått en stroke och den har han haft nu i två år ) Sen när jag kom hem till Elin så ringde hon igen och sa att dom var påväg till Akkis i Uppsala så han skulle få någon hjälp.
Och nu vet jag inte alls hur det är med honom. Jag känner mig skit taskig som gick ut på krogen igår istället för att jag åkte och hälsade på honom. Men men det är lätt att vara efterklok.
Jaja får se om jag åker idag och hälsar på honom eller hur det nu blir.

Nej nu ska jag kolla på film eller nått. :P
Ha det bra hej!


Älskade pappa! Jag älskar dig!




Publicerat: 2011-04-23 Klockan: 12:38:41
Kategori: Blandat skit Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback