HÄR STÅR DET HÄRLIGA TILL!

Då har det varit helg igen.
Fredagen har jag ju skrivit om så då hoppar vi till lördagen :P
Lördagen var väl inte så rolig kanske. Mådde väl kanske inte skit bra. Jag var inte bakfull utan var allmänt seg bara. Kände att jag var påväg att bli sjuk. Var täppt i näsan och kunde knappt andas. Så lördagen blev inge lång.
Åkte lite bil på kvällen men orkade inte länge. Blev en tidig kväll. Var hemma innan tolv. Jag och älskling la oss i soffan och slog på en Beck film. Vi båda somnade i soffan under en filt och sov där tills på natten någon gång.

Ja söndag var det i dag ja. Men det har känts som om det har varit en lördag. Åkte och hämtade Sofie runt ett. Var med henne tills halv nio då hon tog bussen hem. Vi kollade på 3 avsnitt av Tvd. Kanske en av världens bästa serier. Sofie fixade även mina naglar. Dom blev superfina. Tack Sofie!
Sen blev det Biggan. Fan vad arg jag blev att Roddan åkte!
Efter det blev det premier åk för i år i Turbon. Fan vad mysigt det var att åka den!
Det var ju så länge sen nu. Kan ju tala om att det är den snyggaste bilen i stan btw :P Haha.

Nej nu ska jag gå och lägga mig och mysa med sötsnuffen i sängen.
VI får lov att höras i morgon!
Sovgott allihopa! Godnatt från min!

 

 

 

 

 

 

 

Kanske bästa serien ever!





Publicerat: 2011-04-25 Klockan: 02:08:04
Kategori: Blandat skit Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback