JAG SÄGER BARA FYFAN!

Som sagt jag säger bara fyfan!
Filmen var ju äckligt bra!
Vi både grät och skrattade till den.
Ni som inte har sett filmen måste se den! Den var hur bra som helst!

Plus att jag säger fyfan åt i morgon.
Har prov imorgon. Slutprov och det känns väl kanske inte allt för bra!
Jag längtar inte om man säger så.
Men man får hoppas på det bästa!

Men efter provet bär det iväg på en lite tripp med syrran och älskling!
Kan skriva sen vad det är vi ska göra :P
Så länge så förblir det en överraskning!

Nej nu ska jag kolla på resor med tjejerna!
Hörs senare!


Snart behöver jag aldrig mer använda den här jävla boken! Är det någon som vill köpa den så är det bara att höra av sig! :)




Publicerat: 2011-04-07 Klockan: 21:32:47
Kategori: Blandat skit Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback