MYSIG KVÄLL SOM BARA DEN!

Så då har man ätit god mat och kikat på en kanon bra film. Vi kollade på Burlesque. Den var ju kanske hur bra som hur helst! Har ni inte sett den så måste ni kolla på den!
Det var ju även lite ögongodis med i filmen! Två riktigt snygga killar :P
Måste kollas på!

Ja då har man tjockat i sig lite nötter och lite godis och läsk! Säger bara: Fan så jävla gott det var!
Sitter aldrig fel med onyttigheter!

Snart så ska älskling komma och hämta mig så blir det ut och åka lite bil! Ska bli skönt faktiskt att få komma ut lite!
Just ja glömde att skriva att idag så har man jobbat också, efter jobbet så åkte jag och snuffeluffen ut till hans föräldrar och där tvättade vi hans bil, så den var ren och fin! Nu är den röd igen! Haha.

Nej nu ska jag dra mig in mot Gävle igen! Vi får höras senare!
Som ni har märkt så har jag inte lagt ut några bilder nu på förra inlägget, det är bara för att jag sitter vid Roberts dator och inte min. Tack Robert för lånet förresten :P

Här är denna underbara film.




Publicerat: 2011-04-15 Klockan: 23:02:29
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback