Nu jävlar blir det plugg och skoj!

Snart kommer syrran hit :D
Ska bli så kul så. Hon ska hjälpa mig att plugga lite.
Skönt att det är sista veckan nu med plugg. I alla fall för ett litet tag :P
Det är inte så kul att sitta inne dagarna lång. Jag vill ut och göra någonting.
Men man får ju ta det som det kommer.

Jaja längtar tills syrran kommer, då blir det plugg, en massa skratt och måla naglarna.
Ska bli skoj :D

Nej nu måste jag plugga vidare.

Hörs senare när jag har tid!


Jag och min älskade syster yster!




Publicerat: 2011-04-05 Klockan: 16:40:29
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Me love you long time babysis. ♥


Publicerad: 2011-04-05 Klockan:19:03:27
Blogg: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback