NU JÄVLAR KÖR VI!

Nu har man varit vaken i 30minuter. Ska snart åka iväg.
Har dragit på mig mina absolut skit snygga arbetskläder och tagit med allt som ska med.
Får väl se när jag slutar idag.
Ska kanske träffa Gabriella nere på stan, men det beror på som sagt när jag slutar.

Nej nu ska jag göra mig i ordning det allra sista innan jag far iväg.
Hoppas ni alla få en superbra dag så ska jag försöka ha det på min allra första arbetsdag :P

Hörs sen!
Puss Puss!


Så taggad är jag på att jobba ;)




Publicerat: 2011-04-13 Klockan: 06:47:22
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: G a B b i ella´

Lycka till på första jobbdagen vännen :) <3


Publicerad: 2011-04-13 Klockan:12:21:14
Blogg: http://seedmounatins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback