TESTKANIN OCH HÄMTNING AV KUSINVITAMIN!

Det blev inge garage för mig idag, utan i stället så ska jag åka hem till min låtsaspappa och käka mat där. Han ska prova laga någon ny mat så jag erbjöd mig att vara testkanin. Men han är så duktig så, så det blir säkert skitgott!

Efter det ska jag och Sofie åka till Tierp för att hämta upp min kusinvitamin Becca så far vi till Söderfors så hon kan hämta sina saker så bränner vi av till Gävle igen, forhoppningsvis redo att dricka på en gång :D
Det blir nog superbra ska ni se! Är det någon till som vill hänga med ikväll så är det bara att hojta till :)

Nej nu måste jag fortsätta med annat!
Hörs senare allihopa!


Ska hämta den roliga filuren till vänster :)




Publicerat: 2011-04-22 Klockan: 15:08:26
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback