UPPDATERING PÅ FÖR FULLA MUGGAR!!

Jag vet jag är så jävla kass på att uppdatera ibland!
Men jag ska bli bättre! Lovar!

Just ja jag skulle ju skriva om min helg.
Kommer knappt i håg vad jag gjorde i helgen, så jag drar den i stora drag!
Åkte bil i fredags. ( Kommer inte ihåg om jag gjorde nått annat! ) Haha
Lördagen bestod av toning av älsklingsbil och en bagagelucka i huvudet. Fan så ont det gjorde!
Senare på lördag kväll så var det träff i Sandviken, så vi alla drog dit, var väl inte någon höjdare eftersom det var knappt nå folk.
När klockan blev halv två så skjusade jag hem sötnosen min, som vanligt så var jag inge trött, så kag fortsatte att köra åt syrrans pojkvän. Så i bilen var det jag, Amanda, Gabriella och Robert.
Vi hamnade på nå konstiga ställen, vid en forngrav, kanske hur häftigt som helst.
Sedan åkte vi till Älgsjön, kanske hur mysigt som helst.
Jag kom hem halv åtta på morgen. Jävlar så trött jag var :P Men det var det värt!

Resten av veckan har bestått av att jag har varit i Elin och Thommys garage.
Hjälp Elin och tona bilar. Hela 5 stycken har vi gjort :P

Det var min helg och lite av min vecka. Inte speciellt intressant :P Hehe.

Imorgon bär det av till Returbilen igen. Får se om vi hittar nå skoj. Men det gör vi nog.
Nej nu ska jag lämna över datorn till älskling.
Skriver mer i morgon.
Godnatt!


Returbilen! Det ser nog ut så här imorgon med, fast utan snö! :P




Publicerat: 2011-04-21 Klockan: 00:09:17
Kategori: Bilar Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback