DET GÅR JU SOM PÅ RÄLS!

Jaha då var man hemkommen från andra dagen på jobbet!
Allt går bra och jag känner att jag börjar komma in i de hela.
Lite smågrejer kvar bara. :P Men det löser sig med tiden få jag hoppas på :P

Nu har man precis kört igångförsta maskinen med tvätt i tvättmaskinen. Kvart i fyra blir det andra körningen :P
Få se hur lång tid det tar den här gången då :P

Jadu undra vad man ska hitta på för skoj idag då tro? :P
Det är sånt som visar sig skulle jag tro!
Ja och älskling jobbar över också, så jag kommer sitta själv ett tag till, men det gör inte mig nå, för då kan jag kolla på lite serier :P Hihi.

Nej nu blir det till att göra något annat än att sitta vid datorn, det är ju faktiskt väldigt fint väder ute. Solen skiner ju föfan. Man måste ju ta vara på de :P

Hörs sen.
Pussilipuss!

Något sugen man är på att dricka då! Inte någon annan som är de också? :P





Publicerat: 2011-04-14 Klockan: 15:36:33
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (2)

Kommentarer
Postat av: G a B b i ella´

JOOO!!! Fan vad gott det skulle vara med en cider just nu :) Tycker vi kan ha en tjejkväll med lite dricka när vi alla har pengar!



Puss


Publicerad: 2011-04-15 Klockan:15:40:53
Blogg: http://seedmounatins.blogg.se/
Postat av: JENNY NILSSON

tja, hur är läget ? :D


Publicerad: 2011-04-15 Klockan:15:54:27
Blogg: http://sssuperjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback