Viktiga papper ska hämtas!

Nu ska jag bara vänta på att Tobias blir klar så ska vi åka till hans jobb så tar jag bilen efter honom.
Då bär det av hem till mamma och hämta ett viktigt papper som jag behöver till jobbet.
Hoppas jag får det!
Ska på introduktion på måndag i två timmar, så det låter ju rätt bra i alla fall.

Sen ska jag hem och plugga som en idiot! Måste hinna allt!
Elin kanske kommer förbi en sväng idag. Får hoppas på det.
Det var ju så länge sen man träffade henne nu :(
Och i den vanliga ordningen så kommer syrran och Gabriella hit.
Allit lika skoj.
Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på!

Nej nu ska vi åka.
Bloggar kanske lite mer sen!
Hej svejs leverpastej!


Bästa bilen som jag får låna idag av älskling! Han är så snäll så!




Publicerat: 2011-04-07 Klockan: 13:35:42
Kategori: Friends and stuff! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback