NU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR!

Nu är det inte alls långt kvar tills jag åker. Ska bli fruktansvärt skönt att få komma bort från Gävle ett tag. Slippa alla falska människor och bara vara. Såklart blir det ju tråkigt att lämna Tobias. Men vi har klarat oss utan varandra längre. Så det här blir nog inga problem alls. :)
Var med syrran på stan här om dagen. Hittade äntligen en bikini överdel. Sen så hittade jag en klänning på Gina också. Den hade kostat 349 kr. Men det var rea så den kostade bara 49kr. Så då slog jag till. Jag tycler ju egentligen inte om att ha klänning på mig, men när jag är utomlands så kan jag tycka att det är rätt bekvämt.
Jag har nästan packat klart i alla fall. Lite små grejer är kvar, men det ska packas i imorgon.
Vi tar tåget från Tierp 12,05 tror jag det gick, och fluget går vid 16,00 har jag för mig.
Längtar så nå fruktansvärt säger jag bara!

Nej nu ska jag laga lite lunch, sen får vi se vad som händer resten utav dagen!
Ha det bra nu!


Det är vi plus Louise som inte är med på bilden som ska åka till Turkiet! :)




Publicerat: 2011-08-05 Klockan: 11:50:53
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback