TILLBAKA TILL SKOLAN! = PLUGG!

Ja idag så är det ju måndag. Och för mig idag så innebar det självstudietid från skolan. Med andra ord så skulle vi sitta hemma idag och plugga. Vilket gick jättebra. Sofie kom över och så pluggade vi tillsammans. Som ni alla kanske inte vet så går jag och Sofie i samma klass. Kanske hur kul som helst! Kunde inte bli bättre! I alla fall så började jag förra torsdagen i skolan. Så imorgon blir det min tredje dag i skolan. Ska faktiskt bli kul.
Jag har skrivit om mina behov idag. Det fysika, psykiska, sociala och kulturella behov. Det är inte lika lätt som ni tror. Men det löste sig. Så imorgon så står redovisning på schemat.

Nej nu ska jag ut och möta mamma som ska komma och hämta vågen som jag lånade av henne innan jag åkte till Turkiet.

Vi hörs senare. Ha det bra!!


Längtar tills jag får pengar så jag kan ha en liten vinkväll med bästa Sofie! :)
Har faktiskt fått en massa vinglas av mamma! Tack så mycket!




Publicerat: 2011-08-22 Klockan: 22:11:57
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback