WHAT THE FUCK!

Känner inte för att skriva något. Känns som om jag har tappat lusten liksom. Men ska försöka hitta tillbaka och börja skriva igen. Just nu känns det väldigt dystert. Tänkte jag skulle blogga och lägga ut en massa bilder som jag har knäppt. Nej då visar det sig att hårdisken som mina bilder ligger på har försvunnit i datan på nå konstigt vänster. Så alla mina kamerabilder är nu borta för gott. Vilket får mig att bli förbannad!

Jaja nog om det.
Har tänkt mig idag i alla fall att jag ska hämta ut mitt pass och göra ett ärende och kanske ner på stan och kika lite.
Se om det är något jag måste inhandla innan jag åker. För nu är det inte alls långt kvar! Ska bli så jävla skönt att få komma iväg lite :)

Nej nu ska jag göra mig i ordning.
Hörs och syns mina vänner!




Publicerat: 2011-08-01 Klockan: 12:27:50
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback