DRA ÅT HELVETE VILKEN HELG!

Oj oj oj vilken helg!

I fredags så var jag med Nicklas och Boos eller litet tag på eftermiddagen, sedan så åkte jag och träffade mamma på köpis, där vi tog oss en fika, super gott var det!
Efter det så bar det av upp till Söder hem till Nicklas och satt där och kikade på när en massa satt och drack, vid nio så kom Tobias och hämtade mig så skulle jag få åka i bästa rallybilen ett tag med honom som jag hade lovat att göra :)

Men det var så värdelöst väder ute så det var ingen höjdare så vi åkte till Brynäs en snabbis där jag frächade till mig en aning, sen åkte vi och hämtade upp Sofie så åkte vi tillbaka till Nicklas där jag och Sofie äntligen fick dricka vi med :P Så vi satt där ett gäng på typ 10pers och hade det super skoj :)

Kvällen slutade med att jag märker att någon har tagit ut sina aggressioner på min telefon som jag inte ens har haft i 2 månader! Yeey vad kul! Den är nu för tillfälligt i tre delar, väldigt konstigt dock att telefon är så pass trasig så pass jävla sne och vind, men glaset har inte gått sönder, det är alltså en Iphone, så man tycker ju att glaset borde gå sönder. Men det kanske var mitt skydd jag hade på telefon som räddade glaset? Isf Tack Thomas för skyddet :D

Lördagen kom och Lördagen gick, drack lite då också, men inte så farligt mkt.
Gick till Denice och käkade kebab, kanske hur gott som helst! Det är bara där jag äter kebab i hela stan. Annars är de sjukt äckligt!
Har för mig att jag inte gjorde så mkt i Lördags.. :P

Ja och i dag är det Söndag och idag kommer troligtvis syster yster hem med Elvira :D Det var fan på tiden tycker jag! Så nu blir det till att städa hela lägenheten innan dom kommer hem :P

Så nu måste jag sätta igång med det :P
Hörs sen!
Bye bye!

image description
Underbara Elvira! Sötaste på denna jord!


Så kommer bästa syster och Robert hem idag :D





Publicerat: 2011-12-11 Klockan: 12:08:51
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback