EN GREAT JÄVLA DAG!

Fikade med Elin idag på stan efter jag hade pluggat klart. Vi satte oss på Waynes, tog oss en varsin chi latte och kladdkaka. Mums så gott det var. Pratade som bara den, pratade en massa skit, pratade om allt som har hänt, vilka som är vänner och inte vänner. Vilka som betyder och vilka som inte betyder ett piss. Ja precis allt.
Och det var skönt, har ju inte haft någon att prata med nu på ett tag. Måste verkligen göra detta oftare :)

Efter vi hade fikat så gick vi runt på stan och kikade och köpte lite julklappar så nu är snart alla klara :)
Vi gick och lukta på en massa parfymer så nu sitter jag här och luktar en massa olika parfymer, haha.

Jag hade en kanonbra dag idag!

Nej nu ska jag förstätta på min hemtenta eftersom jag inte hann klart idag i biblioteket :)

Hej svejs!


Elinpelin :)




Publicerat: 2011-12-21 Klockan: 17:29:15
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback