GOD FUCKING JUL!

Jag har seriöst haft världens sämsta dag idag!
Jag har gråtit för minsta lilla, helst seriöst.

Var till köpis en sväng idag med Tobias för jag skulle hämta ut min Iphone, lämnade in en 4 och skulle få ut en 4s så det var snällt av dom :P
Jaja, kommer in i Telia butiken får samma snubbe som jag lämnade in min telefon till. Han går bakom och ska hämta min telefon, men han kommer tillbaka tomhänt och säger att någon har tagit min telefon, för han la udan en år mig när jag lämnade in min. Jag blir arg/ledsen när han säger att min är borta. Så säger han att det finns andra iphones som ligger som andra har lagt undan, så han ringer ett samtal och en minut senare så kommer han ut tillbaka till butiken med en iphone i näven och säger: Här, nu får du äntligen din telefon. Jag blir superglad tills han vänder på den och säger: det är väl okej med en svart va? Jag utbrister NEJ! Jag la undan en vit för jag vill ha en vit, inte en svart! Han sa att då skulle jag få ställa mig i en jävla lista om jag skulle ha en vit, och den skulle jag få om en vecka. Jag blev så ledsen att jag gick ut från hela köpis! Tobias stannade kvar och sa att dom skulle skriva upp mig.

Åkte hem till mamma i sätra en snabbis, men han inte mer än att komma in så åkte jag iväg igen då hängde jag på syrran och Robert på bio. Kikade på twilight, breaking dawn eller hur fan de nu stavas. När jag sitter på bion så ringer Telia och säger att dom har fått in en vit iphone 4s. Det är ju så jävla typiskt tänkte jag. Bion slutade kvart i åtta och köpis stänger åtta. Så jag tänkte att det hinner vi aldrig till. Jag kommer fram till Köpis, springer in då håller dom på att stänga, men jag skriker, nej min telefon.

Så nu är jag efter många om och men en ägare till Iphone 4s :P

GOD FUCKING JUL!




Publicerat: 2011-12-24 Klockan: 00:37:42
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback