JÄVLA SPONTANARE ÄR BÄST!

Jag vet att jag inte har bloggat nu på ett tag! Men vem fan bryr sig? Inte jag just nu i alla fall :D

Fyfan vilka härliga dagar det har varit nu sen i onsdags :) Var på köpis med Elin i Onsdags, förljde med henne för hon skulle kika på kläder till nyår. Sen har jag bara varit här hemma.

Idag blev det en liten spontanare att jag skulle dricka. Så det sluta med att jag och Tobias satt bredvid varandra med en varsin bärbar dator och nörda och drack. Han drack öl och jag cider :P Lyssna på musik, skratta och brottades :P Ja han är bäst!

Nej nu ska jag fortsätta bredvid nöten här :D

Ha de bra!

SKÅL!


Bjuder på denna jäkel :D




Publicerat: 2011-12-31 Klockan: 02:21:42
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Har man och göra så får bloggen hamna bakom helt klart


Publicerad: 2012-01-25 Klockan:00:59:18
Blogg: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback