KAN FAN INTE KOMMA PÅ EN JÄVLA RUBRIKJÄVEL!

Känner för att skriva en massa.
Men jag vet inte alls vad jag ska skriva, vet inte vart jag ska börja!
Allt känns bara konstigt...

Somnade halv sju imorse, en kvart innan jag skulle gå upp. Var inte meningen att jag skulle soman, jag skulle gå upp. Men dumma mig så somnade jag! Så jag missade skolan idag.
Kan ju i alla fall säga att jag hade en väldigt spännande konversation med en människa i natt.
Men nu vet jag i alla fall. Nu har äntligen sanningen kommit fram! Vad skönt det känns!

Så hela denna dag har bestått av att kika på One Tree Hill och haft söta Elvira ligganeds bredvid mig :)
Idag är det också en dag som jag bara vill krypa ner i soffan under täcket och bara lyssna på bra musik. Men kan knappt lyssna på min musik längre. För många låtar som jag förknippar med andra saker, saker som jag inte ens vet om dom är bra eller inte!

Nej nu ska jag försöka ta tag i mitt liv.
Ha det bra hej!


Tur är det att man har Sofie i sitt liv i alla fall! Du är det bästa som finna!




Publicerat: 2011-12-13 Klockan: 16:59:26
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback